....................

även om jag var rak på sak så kan tiden förändra min åsikt...
Jag må avsky dig som pesten just nu, men tiden lär nog läka alla sår
Jag kan inte ärlig påstå att jag kommer att förlåta dig just nu och inte imorn heller..kanske inte ens om ett år
Allah vet om jag ens kommer göra det nångång...men jag kan lova att jag tids nog kommer att glömma att det onda kommer att blekna...
 Om inte så hoppas jag att vårt relation till varandra är hälsosam och ohatiskt!
För jag hatar absolut inte dig! Kommer aldrig att hata dg! Oavsett vad!

Jag hoppas kanske precis som du att vi kan lägga det här bakom oss....

Glad iallafall att du sa det du sa, min hjärta tog till sig, min minne är förtvarande skyförbannad och besviken...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0