Golfstjärnan & älskarinnan

Tiger: Hej, sexy. Jag kan inte komma förbi den här veckan. Det har hänt en ­annan grej på familje­fronten. Sorry. (20 juli, klockan 15:04)

Jamiee: Det är okej. Jag hoppas att allt är bra?… skulle ha velat träffa dig.

Tiger: Vi ska se till att det blir av.

 

Jaimee: Jag körde ut på kvällen för att överraska en kompis med en ­present på hennes födelsedag.

(26 juli, klockan 23:22)

Tiger: Vilken typ av present. Din nakna kropp?

Jaimee: Haha. Nej, en klocka. Jag sov ensam.

Tiger: Ensam med honom, menar du?

Jaimee: Haha. Om det vore så väl.

 

 Jaimee: Saknar dig. (27 september, klockan 18:38)

Tiger: Det är så hett. Så vem är din nye boy toy?

Jaimee: Jag har ingen ny boy toy … jag är fortfarande ensam … varit på två riktiga dejter de senaste två månaderna.

Tiger: Jag behöver dig.

Jaimee: Så maka din vältränade häck hitåt och besök mig! Jag behöver dig.

Tiger: Jag kommer att slita ut dig snart.

 

 Jaimee: Är något fel, babe? Jag var glad att få träffa dig den här veckan. (15 oktober, klockan 18:40).

Tiger: Jag kommer att träffa dig på söndag kväll. Det är den enda kväll som jag är helledig. Men jag måste sticka halv sex på måndag morgon. Jag ska köra till dalen för en dag med en av mina sponsorer. Vi ses runt åtta på söndag i Newport.

Tiger: Sms:a mig inte förrän i morgon bitti. Det är för många personer omkring mig just nu.

 

 Tiger: Skicka mig något riktigt snuskigt. (18 oktober, klockan 15:40).

Jaimee: Somliga saker är värda att vänta på (skratt). Förresten är jag på jobbet.

Tiger: Gå till toaletten och ta det.

Jaimee: Haha. Du är bara för mycket.

 

 Jaimee: Lämnar du mig för att din fru fortfarande befinner sig i Newport? Jag är ensam nu … Jag skulle vilja somna i dina armar. (18 oktober, klockan 23:38)

Tiger: Sorry, baby. Jag kan bara inte sova. Det är ett problem jag har.

Tiger: Hon är inte här. De åkte i morse.

Jaimee: Well, jag uppskattar att du inte väckte mig. Men om du inte kunde somna hade jag hellre varit vaken och pratat med dig … Kommer på varför jag faller mer och mer för dig.

Tiger: För att jag är ”blasian”.

Jaimee: Kom tillbaka.

TIger: Jag är ledsen, baby. Men jag är redan hemma.

Jaimee: Jag sätter på mig trosorna igen … det är inte tillåtet … kom och ta av dem.

Tiger: Du är bara för lustig.

.

Notis: Först försvann Tigers egen sportdryck. Nu plockas hans klockreklam för Tag Heuer ner också.- så jäkla rätt åt honom!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0