Äckliga- Vridriga- Gubbe!!!

Hur många gånger har ni suttit i tunnelbanan/pendeltåget och känt av stark odör från folks andedräkt??



själv satt jag idag i pendeln på väg till plugg jäkeln ihopträngd med en samma resenärer. Nog med att jag redan lider av klaustrofobi och har bakteriskräck nu i influensa tider o så... Men det värsta som finns är nog att på köpet sitta mittemot en vridrig typ på typ 50 som sitter och gapar, jäspar, hostar med öppen mun, vrider på sig, gnuggar, och vädrar munen 10 gånger per minut. Samtidigt som han flashar en helt ohygenisk mun som är söndersliten av allt rökande och snusande. Att då stå ut med uppvissande vit tunga och tandbryggor när man samtidigt försöker stå emot all andra odörer som pendeltåget sugit till sig de de de är rena tortyren de!

Så om jag idag mår illa och känner mig andfådd och spyfärdig, är små iritterad- Ja då vet ni varför!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0